onsdag 7 december 2011

Lekyta med utmaningar

På Friskis där jag tränar har man nyligen byggt om och byggt ut gymdelen, nu finns det två våningar där den övre våningen är anpassad för funktionell träning. På nästan halva golvytan samsas kettlebells, trx-band, rep, ringar och chinsräcken i taket. Det finns även en bollvägg som man kan kasta bollar mot. Över ena kortsidan i taket finns även ett räcke som ser ut som en liggande stege, där man kan gå armgång. Där har jag hittat min nästa utmaning!

Jag ska klara att gå armgång över hela det räcket!

I dagsläget hänger jag lite fumligt i början av räcket och funderar över hur jag ska ta mig vidare till nästa steg, det är knappt jag vågar släppa ena handen. Det här ska det bli ändring på. Dags att sätta upp mål för hur jag ska ta mig över. Framstegen skriver jag om så fort de kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar